Promocja przedszkola – wiele dróg do sukcesu przed rozpoczęciem rekrutacji

Autor: Magdalena Goetz

Data aktualizacji dokumentu: 28 stycznia 2019
Dokument archiwalny
07d2523bd6235dde6f1c894d37dcef75f72c9cbc-xlarge

Dyrektor przedszkola pragnący wypromować placówkę ma w zasięgu ręki wiele możliwości, które pozwolą osiągnąć cel. Najlepsze efekty da łączenie różnorodnych metod. Po jakie sposoby warto sięgnąć? Przeczytaj ostatni artykuł z cyklu i sprawdź, jak możesz zwiększyć popularność przedszkola w lokalnej społeczności na kilka tygodni przed rozpoczęciem naboru na nowy rok szkolny.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Więcej kanałów – więcej szans. Jak to wykorzystać do promocji przedszkola.
  • Czy zawsze dobra renoma wyprzedza ofertę.
  • Jak odbudować wizerunek przedszkola.
  • Jak opracować plan promocji przedszkola.
  • Kanały i metody prezentacji oferty - z jakich 15 propozycji warto skorzystać.
  • Jak wykorzystać marketing szeptany.
  • Czy weryfikacja skuteczności działań promocyjnych jest niezbędna.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.

Autor: Magdalena Goetz

Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, trenerka umiejętności interpersonalnych, a także autorka wielu publikacji z zakresu psychologii pracy, psychologii wychowawczej, relacji międzyludzkich oraz zdrowia psychicznego.
Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.
Dodano: 26.03.2024

Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin