Jeden organ prowadzący kilka placówek niesamorządowych – jak rozliczać wydatki wspólne

Agata Piszko

Autor: Agata Piszko

Data aktualizacji dokumentu: 28 marca 2019
Dokument archiwalny

Organ prowadzący kilka placówek niesamorządowych na każdą z nich otrzymuje odrębną dotację, dlatego też każdą z nich musi odrębnie rozliczyć. Nie zawsze jest to jednak możliwe – jeżeli przedszkole i szkoła podstawowa mieszczą się w jednym budynku, niektóre wydatki są wspólne – w jaki sposób je rozliczyć, aby nie narazić się na zarzut o wykorzystaniu dotacji niezgodnie z przeznaczeniem?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Agata Piszko

Autor: Agata Piszko

Specjalista w zakresie prawa oświatowego
Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.
Dodano: 26.03.2024

Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin