Sposób organizacji zajęć rewalidacyjnych

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Data aktualizacji dokumentu: 18 stycznia 2020
Dokument archiwalny
Sposób organizacji zajęć rewalidacyjnych

Przepisy prawa oświatowego nie określają zasad organizacji zajęć rewalidacyjnych, nie wskazują, w jakiej formie powinny być organizowane – czy powinny być prowadzone indywidualnie, czy zespołowo. W przypadku przedszkoli nie określają także wymiaru tych godzin, o czym w praktyce decyduje organ prowadzący.

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Słowa kluczowe:
zajęcia rewalidacyjne
Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.
Dodano: 26.03.2024

Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin