Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w dobie pandemii – przedszkole

Data aktualizacji dokumentu: 10 maja 2020
Dokument archiwalny

Przywrócenie funkcji opiekuńczej przedszkoli musi się wiązać z podjęciem aktywnych działań w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Niezbędne jest aby obejmowały one czynności związane przede wszystkim z zapewnieniem dzieciom naruszonego przez pandemię bezpieczeństwa emocjonalnego. Nie mniej ważna jest kontynuacja przerwanych przez epidemię działań na rzecz dzieci dysfunkcyjnych.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.
Dodano: 26.03.2024

Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin