Ocena postępów dziecka i realizacja podstawy programowej po 6 maja

Data aktualizacji dokumentu: 16 czerwca 2020
Dokument archiwalny

Od blisko 3 miesięcy przedszkola zmagają się z problemem oceny postępów  dziecka i monitorowania realizacji podstawy programowej. Prowadzenie zdalnych zajęć z dziećmi nie jest bowiem możliwe na takich samych zasadach jak w szkole. Bez aktywności ze strony rodziców lub opiekunów dziecka trudno będzie zrealizować te zadania.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
podstawa programowa
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin