Zakup środków do dezynfekcji na koszt rodziców

Data aktualizacji dokumentu: 10 lipca 2020
Dokument archiwalny
Zakup środków do dezynfekcji na koszt rodziców

Dyrektor przedszkola niepublicznego co do zasady nie może bez zmiany umowy (aneksu) podwyższyć wysokości opłaty (wynagrodzenia) za świadczenie usług z tytułu umowy zawartej przez przedszkole z rodzicami dziecka. Możliwe jest natomiast potraktowanie kosztów zakupu środków do dezynfekcji jako wydatków poniesionych w celu należytego wykonania umowy. W takim przypadku przedszkole może domagać się zwrotu tych wydatków po ich poniesieniu, jeżeli zawarta umowa tego nie wyklucza.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.
Dodano: 26.03.2024

Wydanie nr 128 Marzec/Kwiecień 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin