Monitorowanie realizacji podstawy programowej w przedszkolu od 1 września

Jacek Miklasiński

Autor: Jacek Miklasiński

Data aktualizacji dokumentu: 29 września 2020
Dokument archiwalny
Monitorowanie realizacji podstawy programowej w przedszkolu od 1 września

Blisko pół roku przedszkola funkcjonują w oparciu o zmieniające się systemy pracy (stacjonarny, zdalny, tylko zajęcia opiekuńcze). W tym czasie największe obawy wzbudza kwestia możliwości oceny postępów dziecka przebywającego w domu i stopnia realizacji podstawy programowej. W tej sytuacji należało określić nowe warunki i sposoby monitorowania, dokumentowania i oceny stopnia realizacji podstawy programowej. Kluczem do sukcesu w tych staraniach okazał się dobrze zorganizowany stały kontakt z rodzicami dziecka.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • W jaki sposób podsumować osiągane efekty i wyciągnąć wnioski do dalszej pracy.
  • Czy przerwa w nauce stacjonarnej jest zagrożeniem dla realizacji podstawy programowej.
  • Co powinno być tematem pierwszego po zawieszeniu zajęć zebrania z nauczycielami.
  • W jaki sposób kontrolować realizację podstawy programowej.
  • Jak po przerwie w nauczaniu rozpoznać aktualny poziom osiągnięć dzieci.
  • Kiedy czas na kolejne zebranie z nauczycielami przedszkola.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Jacek Miklasiński

Autor: Jacek Miklasiński

Wieloletni nauczyciel, dyrektor szkoły i wizytator kuratorium oświaty
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin