Od 1 stycznia 2016 r. nowe zasady wspomagania przedszkoli przez poradnie

Data aktualizacji dokumentu: 30 września 2015
Dokument archiwalny

Od początku nowego roku poradnie psychologiczno-pedagogiczne będą zobligowane do organizowania i prowadzenia wspomagania przedszkoli na nowych zasadach. Oznacza to, że zamiast koncentrowania się na indywidualnych potrzebach nauczyciela wspomaganie będzie odbywało się przez pryzmat jakościowego rozwoju przedszkola jako organizacji.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin