12 zasad indywidualizacji pracy z dzieckiem

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Data aktualizacji dokumentu: 29 lutego 2016
Dokument archiwalny
AdobeStock_190018025

Indywidualne różnice w rozwoju dziecka mogą sięgać od trzech do czterech lat. To sprawia, że w pracy z grupą nauczyciele nie mogą kierować się jednorodnym schematem postępowania. Konieczne jest zindywidualizowanie oddziaływań tak, by każde z dzieci miało szansę rozwijać osobisty potencjał, odpowiednio do własnych potrzeb i możliwości. Poznaj zatem zasady indywidualizacji pracy z dzieckiem. 

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin