Cele, obszary, warunki realizacji – praktyczne omówienie zmian podstawy programowej

Dariusz Skrzyński

Autor: Dariusz Skrzyński

Data aktualizacji dokumentu: 2 września 2016
Dokument archiwalny

Nauka czytania i liczenia to nie jedyne zmiany w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Równie ważne są zmodyfikowane zalecenia warunków i sposobu jej realizacji. W obowiązującym rozporządzeniu zwraca się uwagę na potrzeby i możliwości dzieci z orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin