Czym jest, a czym nie jest coaching i czy ma rację bytu w przedszkolu

Data aktualizacji dokumentu: 28 lutego 2017
Dokument archiwalny

Coaching kojarzy się głównie z rozwojem osobistym osób dorosłych, jednak umiejętny dobór jego elementów w pracy nauczyciela przedszkola może przynieść wiele pozytywnych rezultatów wychowawczych i edukacyjnych. Czym jest coaching, rozumiany jako narzędzie pracy nauczyciela, i jak go wykorzystać w procesie realizacji podstawy programowej oraz podnoszenia jakości pracy przedszkola?

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin