Na czym polega obowiązek informowania o możliwości zmiany wymiaru etatu i wolnych miejscach pracy?

Data aktualizacji dokumentu: 28 maja 2017
Dokument archiwalny

Zatrudnienie nowego pracownika pociąga za sobą szereg obowiązków po stronie pracodawcy. Wielu dyrektorów zapomina jednak, że przed ogłoszeniem naboru na wolne stanowiska należy poinformować zatrudnionych już pracowników o możliwości zmiany wymiaru etatu lub wolnych miejscach pracy. W jakiej formie udzielić tej informacji i jakie konsekwencje pociągnie za sobą niedopełnienie obowiązku?

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin