Zadania dyrektora w związane z nadzorem nad realizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Data aktualizacji dokumentu: 27 listopada 2018
Dokument archiwalny

Kontrola dokumentacji czy zapewnienie nauczycielom warunków do realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej to jedne z ważniejszych zadań dyrektora, który czuwa nad prawidłową realizacją zadań w tym zakresie. Obowiązków jest jednak dużo więcej, co wiąże się również w prawidłową oceną efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Podpowiadamy, na jakich elementach warto się skupić.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Wydanie specjalne nr 39 Kwiecień/Maj 2024
Dodano: 21.05.2024

Wydanie specjalne nr 39 Kwiecień/Maj 2024

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin