„Ustawa rodzinna” – korzystne zmiany dla pracowników, nowe obowiązki dla pracodawców

Data aktualizacji dokumentu: 29 czerwca 2015
Dokument archiwalny

Od 1 stycznia 2016 r. dyrektor przedszkola będzie musiał na piśmie poinformować swoich pracowników o przysługujących im uprawnieniach związanych z rodzicielstwem, a także zaakceptować wniosek pracownika o zmiany w rozkładzie i systemie czasu pracy. Zmienią się także zasady udzielania przerw na karmienie i korzystania z urlopów rodzicielskich.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin