Ocena efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej musi uwzględnić wnioski i zalecenia

Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Data aktualizacji dokumentu: 12 maja 2016
Dokument archiwalny

Realizacja zadań związanych z udzielaniem pomocy psychologiczno-pedagogicznej nie ogranicza się do czynności organizacyjnych związanych z ustaleniem form i zakresu wsparcia udzielanego wychowankom. Równie ważna jest ocena jakości pracy przedszkola w tym zakresie i wykorzystanie jej wyników do rozwoju placówki.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marzenna Czarnocka

Autor: Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla nauczycieli i kadry zarządzającej placówek oświatowych.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin