Niepełnosprawność intelektualna a podstawa programowa wychowania przedszkolnego

Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Data aktualizacji dokumentu: 30 sierpnia 2023
Niepełnosprawność intelektualna a podstawa programowa wychowania przedszkolnego

Dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego realizują tę samą podstawę programową, co dzieci nieposiadające orzeczenia. Dotyczy to wszystkich orzeczeń, co oznacza, że nie ma odrębnej podstawy programowej dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w przedszkolu.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego mają odmienną podstawę programową w przedszkolu?
  • Jakie są różnice między podstawą programową dla uczniów szkoły podstawowej z niepełnosprawnością intelektualną a podstawą programową dla przedszkolaków z tą samą niepełnosprawnością?

Pozostało jeszcze 82% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Marta Wysocka

Autor: Marta Wysocka

Specjalistka w zakresie prawa oświatowego, autorka i redaktorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu edukacji i oświaty, prawa oświatowego oraz prawa pracy. Ukończyła prawo oraz filologię polską na Uniwersytecie Łódzkim.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin