Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu

Data aktualizacji dokumentu: 22 lutego 2023
Pobierz ebook Zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu

Podstawowym celem rewalidacji jest podniesienie jakości życia dziecka z niepełnosprawno­ścią. Konieczne jest wdrożenie takich działań, które zapewnią jak najlepsze przygotowanie do funkcjonowania w grupie społecznej i spowodują, że nie zostanie ono odrzucone i wy­kluczone ze wspólnych aktywności przez rówieśników. Organizacja zajęć musi pozostawać w ścisłym związku z innymi formami wsparcia. W szczególności pozostaje ona w związku z pomocą psychologiczno-pedagogiczną udzielaną dziecku i rodzicom. Ile czasu powinny trwać zajęcia rewalidacyjne w przedszkolu? Kto może prowadzić rewali­dację dziecka z autyzmem lub zespołem Aspergera? Jak dokumentować takie zajęcia? Czy można ustalić wyższy wymiar zajęć rewalidacyjnych? Zapraszamy do zapoznania się z anali­zą przepisów i wskazówkami dotyczącymi zajęć rewalidacyjnych w przedszkolu. Odpowia­damy na najczęściej pojawiające się pytania o ten zakres zajęć.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin