Zmiana nazwy przedszkola niepublicznego a opinie Sanepidu i Straży Pożarnej?

Leszek Zaleśny

Autor: Leszek Zaleśny

Data aktualizacji dokumentu: 21 listopada 2022
  Zmiana nazwy przedszkola niepublicznego a opinie Sanepidu i Straży Pożarnej?

Osoba prowadząca przedszkole niepubliczne może podjąć decyzję o zmianie jego nazwy. W takim przypadku wymagane jest zgłoszenie tego faktu do organu dokonującego wpisu do ewidencji. Sprawdzamy, czy zgłaszając taki wpis trzeba również dołączyć nowe opinie wydane przez Sanepid i Straż Pożarną.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Czy zmiana nazwy przedszkola generuje konieczność uzyskania nowych opinii Sanepidu oraz Straży Pożarnej?
  • W jakim terminie zgłosić zmianę nazwę przedszkola niepublicznego do organu dokonującego wpisy do ewidencji zgłosić organowi, który dokonał wpisu przedszkola do ewidencji szkół?

Pozostało jeszcze 72% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Słowa kluczowe:
nazwa przedszkola
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin