Mapa emocji. Scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z Zespołem Aspergera

Data aktualizacji dokumentu: 30 listopada 2023
  Mapa emocji. Scenariusz zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z Zespołem Aspergera

Mapa emocji. Scenariusz indywidualnych zajęć rewalidacyjnych dla dzieci z Zespołem Aspergera. Umiejętność identyfikowania, nazywania i rozumienia emocji w okresie przedszkolnym dopiero się kształtuje. Dzieci neurotypowe nabywają kompetencje tego rodzaju, po prostu przebywając w grupie, obserwując i naśladując innych. Przedszkolak z diagnozą ZA potrzebuje w tym zakresie dodatkowej, intensywnej pracy. Charakterystycznym objawem Zespołu Aspergera są trudności w komunikacji interpersonalnej. Osoby z ZA mają kłopoty z rozpoznawaniem i nazywaniem emocji innych, co utrudnia im wchodzenie w relacje.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin