Instrukcja kancelaryjna w przedszkolu publicznym jest obowiązkowa

Data aktualizacji dokumentu: 27 listopada 2014
Dokument archiwalny

Do archiwizowania dokumentacji przedszkole publiczne powinno posiadać opracowaną i zatwierdzoną przez dyrektora przedszkola w uzgodnieniu z archiwum państwowym instrukcję kancelaryjną, jednolity rzeczowy wykaz akt oraz instrukcję archiwalną. Dokumentacja ta nie jest obowiązkowa w placówkach niepublicznych.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin