18 elementów, które powinna zawierać instrukcja kancelaryjna przedszkola

Autor: Lucyna Gromiec

Data aktualizacji dokumentu: 31 marca 2016
AdobeStock_143103154

Instrukcja kancelaryjna określa działania, które podejmuje się w celu sprawnego zarządzania dokumentami w przedszkolu. Każde przedszkole ma własną strukturę organizacyjną, dlatego posługiwanie się gotowymi wzorami instrukcji nie gwarantuje prawidłowego i bezpiecznego obiegu dokumentów.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin