Trafny dobór szkoleń dla kadry przedszkola – jak oceniać potrzeby szkoleniowe nauczycieli?

Autor: Magdalena Goetz

Data aktualizacji dokumentu: 12 sierpnia 2018
Dokument archiwalny

Praca w przedszkolu może dawać ogromną satysfakcję, ale wymaga także ustawicznego doskonalenia zawodowego. Jak prawidłowo ocenić potrzeby szkoleniowe osób zatrudnionych w naszym przedszkolu, aby mieć pewność, że szkolenia służą zaspokajaniu potrzeb nauczycieli, dzieci i ich rodziców? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, na czym polega holistyczna analiza potrzeb.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli posiadasz już konto – zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeśli nie masz dostępu,

UTWÓRZ KONTO TESTOWE i skorzystaj z jednorazowego bezpłatnego dostępu na 48 godzin

  • Dostęp do tego konkretnego artykułu oraz do setek pozostałych porad dla przedszkoli publicznych i niepublicznych.
  • Dostęp do bogatej bazy wzorów 738 dokumentów.

Autor: Magdalena Goetz

Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, członkini Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczej i Behawioralnej, trenerka umiejętności interpersonalnych, a także autorka wielu publikacji z zakresu psychologii pracy, psychologii wychowawczej, relacji międzyludzkich oraz zdrowia psychicznego.
Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.
Dodano: 23.04.2024

Numer 129 Kwiecień/Maj 2024 r.

Pokaż listę wydań

Testuj bezpłatnie Portal przedszkolny przez 48 godzin